Van de scanner naar de cloud
Toen ik vroegâh papieren documenten wilde digitaliseren moest ik die eerst scannen, versturen naar mijn email, downloaden en op de server zien te krijgen.
Met een beetje geluk kon je het nog terugvinden ook. Gelukkig is daar tegenwoordig een makkelijke oplossing voor: Scan-to-cloud van Brother.
Wat is Brother Scan-to-Cloud?
Brother Scan-to-Cloud is een handige functie waarmee je gescande documenten direct vanaf je Brother printer of scanner naar een clouddienst kunt verzenden zonder dat je een computer nodig hebt.
Ernst, is dat wel veilig?
Zeker, ik gebruik het zelf ook! Clouddiensten zijn goed beveiligd. Je kunt zelf een clouddienst kiezen, zoals Google Drive, Dropbox, OneDrive, etc. Brother werkt met alle clouddiensten en alle nieuwe modellen ondersteunen deze handige functie.
Dit zijn de voordelen van Scan-to-Cloud
Met al je documenten in de cloud zijn ze voor iedereen toegankelijk, vindbaar en worden ze centraal opgeslagen.
Gemak: geen computer nodig
Tijdbesparend: je documenten staan gelijk op de juiste plek
Flexibel: werkt met verschillende clouddiensten
Zorgeloos: veilige en altijd toegankelijke opslagruimte
Snel vinden wat je zoekt? OCR-functie is next level scannen
Een document scannen is één, maar dat je hem daarna digitaal kunt doorzoeken is next level en superhandig. Dat kan met de OCR-functie (optical character recognition). Hierdoor wordt je document niet alleen als afbeelding opgeslagen, maar ook als tekst. Zo kun je altijd snel vinden wat je zoekt. You feel me brother!?
Hier wil je meer
van weten
Als je net als ik enthousiast bent over de Scan-to-Cloud functie van Brother, neem dan
vooral even contact op. Ik laat je graag zien hoe het voor jouw bedrijf kan werken.